Loganuri de 70.000 de Euro

Banuiesc ca nu ati uitat stiriea care a facut senzatie acum ceva timp pe la televizor. Ce credeti .. A revenit din nou in actualitate. Firma cu care Politia Romana a inchieiat un contract , Ager Leasing, pentru cumpararea a 392 de Loganuri la 70.958 de euro bucata şi 449 de Loganuri la 52.423 de euro, BMW 330 XD, Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Volkswagen Transporter, Mitsubishi, Opel Vectra, Mercedes Vito, Nissan Pathfinder, Opel Astra, Skoda Octavia şi patru autobuze Scania 310, cere Politiei sa plateasca conform contractului cele 100 de milioane de euro pe care ii datoreaza. Politia se scuza si spune ca este criza financiara si nu poate da cele 100 de milioane. Firma Ager Leasing poate da in judecata Politia Romana la orice ora , foarte tare :O Inca o ciordeala facuta in vazul lumii fara ca nimeni sa faca ceva :| Ne-am obisnuit de-aia va si votam sa ne ciorditi in continuare. Dupa parerea mea, ar trebui facut neaparat facut ceva, deoarece in cativa ani vom intra in colaps financiar din cauza acestor lepre ale societatii care ne conduc din '89 incoace si singurul lor tel este acela de a ne usura visteria statului cu sume exorbitante care ar fi putut ajuta la construirea de noi autostrazi ori la redresarea economica a Romaniei. Mi-e jena sa spun dar sunt nevoit, IMI E RUSINE CA SUNT ROMAN si sunt furat ca-n codru in tara mea. Off .... e rau de tot dar poate vom face ceva sa schimbam situatia asta.

2 comentarii:

PAH spunea...

Salut, sunt Patrick André de Hillerin, de la Happyfish. Apreciez faptul ca iti plac lucrurile facute de noi, dar as aprecia si mai mult daca ai preciza sursa, cum ar fi corect in cazul glumei din The Arrogants pe care ai pus-o pe post de gluma a zilei. Vad a blogul asta este foarte la inceput si ar fi pacat sa incepi asumandu-ti ideile altora. Bafta

Autor spunea...

S-a remediat .. Imi cer scuze pentru neplacerea creata dar crede-ma nu a fost cu rea intentie :) A fost doar un semn ca apreciez munca pe care o depuneti la Happyfish.ro si chiar imi place ce faceti. Plus de asta nu m-am laudat pe nicaieri ca eu as fi spus gluma aceea :)Succes in continuare cu happyfish.ro

Trimiteți un comentariu

Video-ul zilei